Leírás és Paraméterek
Motor
Típus | Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely |
Hengerűrtartalom | 1103 cm3 |
Furat és löket | 81 x 53,5 mm |
Kompressziós arány | 14,0 : 1 |
Teljesítmény | 153 kw -208 LE @ 12750 ford./perc |
Nyomaték | 123,0 Nm - 11500 ford / perc |
Befecskendezés | elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz |
Kipufogó | 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával |
Emisszió | EURO 4 |
Több info az új erőforrásról: Desmoseidici Stradale
Váltó
Típus | 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO 2 |
Primer hajtás | Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1 |
Szekunder hajtás | Lánc elöl 16 fogszámú, hátul 42 fogszámú lánckerék |
Kuplung | Olajos slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel |
Adatok
Váz | aluminum ötvözet "első váz", aluminium első segédváz |
Tengelytáv | 1488 mm |
Első villaszög | 24,5° |
Első felfüggesztés | ÖHLINS NIX30 43 mm-es, fordított, full állítható, TiN bevonatú szárak, elektronikus vezérlés, SMART EC 2.0 event-based mód |
Első teleszkópút | 120 mm |
Első fék | 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Stylema® (M4.30) monoblock 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS-el |
Első kerék | 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 3.50" x 17" |
Első gumiabroncs | PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA 2 120/70 ZR 17 |
Hátsó felfüggesztés | állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, Smart EC 2.0 elektronikus vezérléssel, event-based mód, egykarú alumínium lengőkar. |
Hátsó rugóút | 130 mm |
Hátsó fék | 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO |
Hátsó kerék | 5 küllős kovácsolt könnyűfém, 6.0 x 17 |
Hátsó gumiabroncs | PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA 2 200/60 ZR 17 |
Üzemanyagtank | 16 liter |
Száraz tömeg | 178 kg |
Ülés magasság | 845 mm |
Egyéb
Biztonsági felszereltség | BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO 2 (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció |
Alapfelszereltség | Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO 2, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Ducati elektronikus futómű vezérlés (DES) EVO Öhlins futóművel és kormány lengéscsillapítóval, automatikus irányjelző kikapcsolás, Marchesini kovácsolt alumium kerekek, Ducati Multimedia System (DMS) |
Emisszió | |
Garancia | 2 év km megkötés nélkül |
Karbantartás | 12.000 kilométerenként vagy 12 havonta, DESMO szerviz 24.000 kilométerenként |
Szabvány | EURO 4 |
Fogyasztás | 6,9l / 100km |
Verzió | kétüléses |
Színek | piros |
Youtube videók
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
Leírás
Motor
Típus | Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely |
Hengerűrtartalom | 1103 cm3 |
Furat és löket | 81 x 53,5 mm |
Kompressziós arány | 14,0 : 1 |
Teljesítmény | 153 kw -208 LE @ 12750 ford./perc |
Nyomaték | 123,0 Nm - 11500 ford / perc |
Befecskendezés | elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz |
Kipufogó | 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával |
Emisszió | EURO 4 |
Több info az új erőforrásról: Desmoseidici Stradale
Váltó
Típus | 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO 2 |
Primer hajtás | Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1 |
Szekunder hajtás | Lánc elöl 16 fogszámú, hátul 42 fogszámú lánckerék |
Kuplung | Olajos slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel |
Adatok
Váz | aluminum ötvözet "első váz", aluminium első segédváz |
Tengelytáv | 1488 mm |
Első villaszög | 24,5° |
Első felfüggesztés | ÖHLINS NIX30 43 mm-es, fordított, full állítható, TiN bevonatú szárak, elektronikus vezérlés, SMART EC 2.0 event-based mód |
Első teleszkópút | 120 mm |
Első fék | 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Stylema® (M4.30) monoblock 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS-el |
Első kerék | 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 3.50" x 17" |
Első gumiabroncs | PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA 2 120/70 ZR 17 |
Hátsó felfüggesztés | állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, Smart EC 2.0 elektronikus vezérléssel, event-based mód, egykarú alumínium lengőkar. |
Hátsó rugóút | 130 mm |
Hátsó fék | 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO |
Hátsó kerék | 5 küllős kovácsolt könnyűfém, 6.0 x 17 |
Hátsó gumiabroncs | PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA 2 200/60 ZR 17 |
Üzemanyagtank | 16 liter |
Száraz tömeg | 178 kg |
Ülés magasság | 845 mm |
Egyéb
Biztonsági felszereltség | BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO 2 (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció |
Alapfelszereltség | Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO 2, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Ducati elektronikus futómű vezérlés (DES) EVO Öhlins futóművel és kormány lengéscsillapítóval, automatikus irányjelző kikapcsolás, Marchesini kovácsolt alumium kerekek, Ducati Multimedia System (DMS) |
Emisszió | |
Garancia | 2 év km megkötés nélkül |
Karbantartás | 12.000 kilométerenként vagy 12 havonta, DESMO szerviz 24.000 kilométerenként |
Szabvány | EURO 4 |
Fogyasztás | 6,9l / 100km |
Verzió | kétüléses |
Színek | piros |